Pages

Πέμπτη 13 Μαρτίου 2014

review Bourjois 1 2 3 perfect foundation



Καλησπέρα κορίτσια! Επιστρέφουμε σήμερα με ένα Review για το νέο Foundation που δοκιμάζω και είναι και το 1ο από τη συγκεκριμένη εταιρία. Αυτό το Foundation είναι από την Bourjois  το 1 23 perfect. Εγώ έχω λιπαρό δέρμα και ότι και να έχω  δοκιμάσει μετά από λίγες ώρες αρχίζω να γυαλίζω σίγουρα και πάρα πολύ. Είπα λοιπόν να δοκιμάσω το συγκεκριμένο και πραγματικά εντυπωσιάστηκα από την 1η κιόλας εφαρμογή. Ένιωθα πως δεν χρειάζομαι καν πούδρα, ενώ εγώ πούδρα βάζω πάντα και μου κράτησε ματ το πρόσωπο για όση ώρα ήμουν έξω και αυτό για μένα πιστέψτε με είναι  αδύνατο. Ειλικρινά αν έχετε λιπαρό δερμα δοκιμάστε το και θα με ευχαριστείτε. Η κάλυψη  που προσφέρει είναι αρκετά καλή και ανάλογα με την ποσότητα που θα βάλετε μπορείτε να την κάνετε από ελαφριά έως αρκετά βαριά.  H τιμή της είναι γύρω στα 18 ε 
Η εταιρία υποστηρίζει ( και κατα τη γνώμη μου το κάνει) πως  το προιόν αυτό περιέχει
1)Κιτρινα μικροσφαιριδια για αντιμετωπιση/καλυψη μαυρων κυκλων.
2) -Μωβ μικροσφαιριδια για ζωντανια ωχρης/χλωμης επιδερμιδας.
3)Πρασινα μικροσφαιριδια για αντιμετωπιση/καλυψη απο κοκκινιλες.
Ακόμη έχει αποτέλεσμα διάρκειας 16 ωρών ( δεν το κράτησα τοσο)


SPF 10, ελαφριά ενυδάτωση, ματ αποτέλεσμα και το βρίσκουμε σε 6 αποχρώσεις



Αυτά για σήμερα  βρείτε μας στη σελίδα μας στο facebook

https://www.facebook.com/FashionShelterBlog
INSTAGRAM: http://instagram.com/elenadams

4 σχόλια:

  1. Δεν τα γνώριζα αλλά επειδή έχω και εγώ πολύ λιπαρό δέρμα νομίζω ότι πρέπει να τα δοκιμάσω!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σίγουρα στο προτείνω γιατί εγω μετά απο 3-4 ωρεσ γυάλιζα πολυ ενώ με αυτό τίποτα 6 ώρες μετά ήταν όπως όταν έφυγα από το σπίτι

      Διαγραφή
  2. τοσο καλο ειναι?το ειχα δοκιμασει λιγο στο χερι αλλα δε μου φανηκε πολυ καλυπτικο..ισως του δωσω μια ευκαιρια..πηρα της Radiant τελικα που ειναι φοβερο

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. exoume kanei post k gia ths radiant kai exume tonisei pws mas arese alla to arnhtiko einai pws ap oti akousa kai apo alles kopeles kai to diapistwsame kai emeis einai pws xalaei polu grhgora kai vgazei kati san ladi 8a to diapistwseis pisteuw. kai to sugkekrimeno exei apo metria ews varria kalupsh analoga me thn posothta pou 8a valeis.

      Διαγραφή