Pages

Κυριακή 12 Ιανουαρίου 2014

ARTDECO blushers (η γνώμη μας)!!!

Γειά σας κορίτσια...
       
         χρόνια πολλά και καλή χρονιά και από εμάς.Ελπίζουμε η φετινή χρονιά να είναι καλύτερη από την προηγούμενη.
      Σήμερα λοιπόν, θα κάνω μια ανάρτηση που έπρεπε να είχα κάνει καιρό αλλά δεν έτυχε.Θα σας μιλήσω για τα ρούζ της ARTDECO τα οποία την χρονιά που μας πέρασε τιμήσαμε ιδιαιτέρως.Στην συλλογή μου έχω 8(γενικά η συγκεκριμένη εταιρία είναι από τις αγαπημένες μου)
       'Εχω 2 από την σειρά της Dita Von Teese, τα νούμερα 09 και 20.Kαι από την μόνιμη συλλογή έχω το 05,12,36,39 και 65.Κάποια σας τα έχω δείξει και σε προηγούμενο haul post.Πραγματικά τα συγκεκριμένα ρουζ είναι από τις καλύτερες αγορές που έχω κάνει.Είναι 5 γραμμάρια και κοστίζουν περίπου 9 ευρώ.Η διάρκειά τους είναι πάρα πολύ καλή.Σήμερα φόρεσα το νούμερο 36 από τις 4 το μεσημέρι μέχρι τις 11 το βράδυ και δεν είχε κουνηθεί από την θέση του. 
       Η απόδοση τους,ανάλογα με το χρώμα είναι όλο και πιο έντονη,γι'αυτό χρειάζεται πολύ ελαφρύ χέρι. Πιο κάτω σας έχω έχω φωτογραφίες από το κάθε ένα.Σας τα συστήνω ανεπιφύλακτα,η τιμή τους είναι πολύ καλή,η ποιότητά τους φανταστική.Πείτε μου κ εσείς αν έχετε δοκιμάσει κάποιο.
   
20



65,12,05,09




36

39

Αυτά από εμάς,τα λέμε σε ένα επόμενο post φιλάκια πολλά....
Μπορείτε να μας βρείτε επίσης:
facebook:  https://www.facebook.com/FashionShelterBlog
instagram:  elenadams
                     kwnadams

4 σχόλια:

  1. Κι εγώ έχω απ'τη σειρά της Dita ένα και το λατρεύω!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. δεν εχω παρει καποιο απο αυτη την μάρκα
    πολύ ωραίες αποχρώσεις εχει!

    Καλή χρονια :)

    http://beautyfollower.blogspot.gr/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Και η αποδοση τους ειναι φοβερη και η διαρκεια με εχει εντυπωσιασει πραγματικα. Πρεπει να ξεβαφτεις για να φυγει

      Διαγραφή
  3. φαινονται υπεροχα όλα!!! δεν εχω δοκιμασει καποιο προιον από αυτή την εταιρεια!!! φιλια

    ΑπάντησηΔιαγραφή