Pages

Κυριακή 10 Νοεμβρίου 2013

Review Περιποιηση μαλλιών (LORVENN, Bioshev,Herbal)

Γειά σας κορίτσια,

ελπίζω να είστε όλες καλά...Το σημερινό post θέλω να το κάνω καιρό αλλά ήθελα να δοκιμάσω πολλές φορές τα ποιόντα και σε συνδυασμό με άλλα πριν μιλήσω για αυτά...Και κατέληξα στο οτι αυτά τα 3 προιόντα μαζί είναι ότι καλύτερο έχω χρησιμοποιήσει.Να πω για αρχή ότι εγώ έχω βαμμένα μαλλιά και με ombre αλλά δεν έχω κάνει ποτέ ντεκαπάζ  η κομμώτρια μου μου τα άνοιξε με μια κρέμα αλλά έτσι και αλλιώς  ταλαιπωρήθηκαν,μια η βαφή,μια το πιστολάκι.μια η πρέσα....Πολλά είπα όμως,ας ξεκινήσω...

    Το πρώτο πράγμα που κάνω είναι να βάζω λάδι στα μαλλιά μου και να το αφήνω όσο πιο πολύ μπορώ.Δηλαδή όταν έχω χρόνο μπορεί να το αφήσω και όλο το βράδυ αλλά όταν έχω χρόνο το απόγευμα αλλά το βράδυ θέλω να βγω το αφήνω μία ώρα περίπου.Και σε 20-30 λεπτά μπορεί να κάνει δουλειά απλά εγώ το αφήνω τόσο.Έχω χρησιμοποιήσει αρκετά λαδάκια αλλά αυτό που αρέσει σε εμένα πιο πολύ είναι το EXOTIC Oil της LORVENN με έλαια argan και mono'i' de tahiti και είναι πλούσιο σε ωμέγα-3 και ωμέγα-9.Έχει ωραία διακριτική μυρωδιά και μου αρέσει πάρα πολύ από την πρώτη χρήση...Είναι 125 ml και κοστίζει 11-12 ευρώ...

   Το επόμενο προιόν που θα σας δείξω είναι μια ενυδατική μάσκα μαλλιών από την εταιρία  BIOSEV με argan oil.Πιο συγκεκριμένα είναι η επαγγελματική μάσκα μαλλιών που είναι μελετημένη για ξηρά μαλλιά και για μαλλιά ταλαιπωρημένα από βαφές, ανταύγιες, περμανάντ, συχνό πιστολάκι και άλλες τεχνικές εργασίες.Είναι σχεδιασμένη με ειδικά συστατικά τα οποία προστατεύουν την τρίχα από την ψαλίδα και την αφυδάτωση δίνοντας της ενέργεια και λάμψη.Λέει ακόμα ότι περιέχει argan oil,aloe,πρωτε'ί'νες σιταριού και βιταμίνες.
   Από την πρώτη φορά που την δοκίμασα μου άρεσε απίστευτα.Είναι η μόνη μάσκα που από την πρώτη χρήση έκανε τα μαλλιά μου τόσο απαλά,μαλακά και να ξεμπερδεύονται αμέσως...Ειλικρινά  είναι κατά την γνώμη μου και για τα δικά μου μαλλιά η καλύτερη μάσκα που έχω δοκιμάσει...Μυρίζει υπέροχα πραγματικά...Το μόνο αρνητικό που μπορώ να της βρω είναι ότι πρέπει να την αφήσεις πολύ ώρα σε σχέση με άλλες 5-7 λεπτά.Αυτή που έχω εγώ είναι 500 ml και κοστίζει γύρω στα 10 ευρώ(εγώ την είχα πάρει 6).Υπάρχει και 1lt  και κοστίζει αν δεν κάνω λάθος κάπου στα 14 ευρώ.Την συστήνω ανεπιφύλακτα.

   Το τελευταίο προ'ι'ον που θα σας μιλήσω για αυτό είναι από την εταιρία HERBAL ESSENCES από την σειρά έχεις άκρες; και είναι η κρέμα για μακριά μαλλιά.Λέει ότι βοηθάει στην ψαλίδα και στο σπάσιμο...Εγώ δεν μπορώ να σας πω  αν όντως το κάνει αλλά αναφέρω το συγκεκριμένο προιόν διότι από την μέρα που άρχισα να το χρησιμοποιώ τα μαλλιά μου όταν τα στεγνώνω ή τα ισιώνω είναι υπερβολικά μαλακά στις άκρες ενώ τόσο καιρό οι άκρες μου ήταν αρκετά άγριες ...Είχα καιρό να δω τα μαλλιά μου τόσο λεία και γι'αυτό πιστεύω άξιζε να το αναφέρω.Και τέλος κάνει τα μαλλιά μου να μυρίζουν απίστευτα. Τιμή δεν γνωρίζω.

Όλα τα προ'ι'όντα που σας έδειξα σήμερα τα λατρεύω θα τα αγοράσω ξανά σίγουρα.Τα συστήνω και σε εσάς και όλα μαζί και το κάθε ένα ξεχωριστά.
Επίσης νομίζω ότι 2 από τα 3 αυτά προ'ι'όντα  είναι από ελληνικές εταιρίες και αυτό μου αρέσει πάρα πολύ. Δυστυχώς δεν βρήκα κάτι να σας πώ για τις εταιρίες μόνο ότι η LORVENN ανήκει στον ίδιο όμιλο με την radiant και την seventeen και είναι ελλνικές αν γνωρίζεται κάτι παραπάνω πείτε το μας...

Αν θέλετε να μαθαίνεται πιο συχνά νέα μας για αγορές,προσφορές εκπτώσεις κλπ κάντε like στην σελίδα μας στο facebook:

Ή να μας ακολουθήσετε στο instagram:  elenadams 
                                                                 kwnadams   



Φιλάκια σε όλες!!!!



 

4 σχόλια:

  1. Τέλεια και τα 3!!
    Το λαδάκι μου κίνησε την περιέργεια!! :D
    την μάσκα από που την αγόρασες???Δεν πρέπει να την έχω δει κάπου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. απο τα beauty market στη Λάρισα. Αλλά τν έχει και σε πολλά site για να την αγοράσεις.

      Διαγραφή
  2. Τη μάσκα πρέπει να τη βρω.... σε ποιο ηλεκτρονικό κατάστημα την είδες?

    ΑπάντησηΔιαγραφή