Pages

Τετάρτη 20 Νοεμβρίου 2013

REVIEW: La Roche Posay effaclar

Γεια σας κορίτσια,
   σήμερα κάνω μία ανάρτηση, την οποία θέλω καιρό να την κάνω αλλά ήθελα πρώτα να χρησιμοποιήσω για καιρό τα προιόντα, για να έχω μία ολοκληρωμένη άποψη. 3 μήνες  μετά μπορώ να πω πως είναι τα καλύτερα που έχω δοκιμάσει ποτέ. Πραγματικά ο σύνδιασμός του Gel και της κρέμας αυτής είναι καταπληκτικό. Και ο λόγος για το  αφρώδες Gel της La roche posay και την ματ κρέμα της ίδιας σειράς για μεικτές και λιπαρές επιδερμίδες.
Θα αρχίσω με το Gel, το οποίο κάνει πολύ καλή δουλειά, καθαρίζει σε βάθος το πρόσωπο και χρειάζεται ελάχιστη ποσότητα για να κάνει αφρό. Το χρησιμοποιώ 3 μήνες τώρα πρωί και βράδυ και έχει ακόμη αρκετό προιόν μέσα. Έχω δει μεγάλη διαφορά, όχι οτι είχα πρόβλημα ακμής ή κάτι τέτοιο αλλά κάθε τόσο είχα κάποια σπυράκια. Από τη μέρα που το χρησιμοποιώ  δεν έχω βγάλει ούτε ένα και να φανταστείτε έκανα την βλακεία να δοκιμάσω 2 φορές ένα άλλο καθαριστικό φαρμακευτικό και έβγαλα,για να καταλάβετε πόσο έχει ταιριάξει στο δέρμα μου.

Βέβαια  το επόμενο προιόν δεν θα μπορούσε να μην είναι ενυδατική κρέμα. Η  συγκεκριμένη είναι εντελώς ματ και είναι ιδανική  και για Primer .  Ενυδατώνει όσο πρέπει το μεικτό και λιπαρό δέρμα χωρίς να το ξηραίνει. Νομίζω πως ο συνδιασμός τους έχει εξυγιάνει πλήρως την επιδερμίδα μου και τα προτείνω σε όσες κοπέλες έχουν  τον συγκεκριμένο τύπο δέρματος.

Το τελευταίο πράγμα που θέλω να πω είναι βέβαια η τιμή τους. Εγώ την πήρα από Hondos Center και δεν θυμάμαι ποιά τιμή αντιστοιχεί σε ποιό αλλά το ένα έκανε 14 και το άλλο 11, δηλαδή πολύ καλές τιμές για φαρμακευτικά προιόντα και να ξαναπώ πως κρατάν πάρα πολύ καιρό.



Να θυμίσω πως στην σελίδα μας στο Facebook  υπάρχει ένας Διαγωνισμός:

3 σχόλια:

  1. Η La Roche-Posay είναι εγγύηση απλά! Πολύ ωραίο post!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. οντως ειναι τοσο καλη η effaclar mat?? πρεπει να τη δοκιμασω οπωσδηποτε...ψαχνω ενα καθημερινo primer..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ειναι πραγματικα τελεια και το γραφει και πανω πως ειναι και primer επισης αν θες μονο primer ειναι τελεια της frezyderm η ματ αλλα για ενυδατικη δεν κανει με τιποτα γιατι αφαιρει τοσο τη λιπαροτητα που δεν ενυδατωνει καθολου

      Διαγραφή