Pages

Σάββατο 10 Αυγούστου 2013

HAUL !!!!!

Γειά σας κορίτσια,
ελπίζω να είστε όλες καλά και να περνάτε ένα πολύ όμορφο καλοκαίρι!!!Ξέρουμε πως έχουμε αρκετό καιρό να ανεβάσουμε κάτι αλλά ήμασταν διακοπές.Πήγαμε στην Ρουμανία στο Βουκουρέστι για λίγες μέρες και μετά κατευθείαν στο river party που γίνετε στο Νεστόριο στην Καστοριά.Αλλά αρκετά είπαμε θα κάνουμε post ειδικά για τις διακοπές με φωτογραφίες  και διάφορα άλλα...

Σήμερα όμως το post αφορά κάποιες αγορές καλλυντικών και η άποψή μου για όσα από αυτά έχω δοκιμάσει και σχηματίσει γνώμη!!!



Επιτέλους αγόρασα την 4απλή  παλέτα για ρουζ της INGLOT (γιατί ως τώρα όσες φορές πήγα στο κατάστημα τους στην Γλυφάδα είχαν τελειώσει οι παλέτες) και το 1ο ρουζ που έβαλα είναι το νούμερο 46 στην συνέχεια θα δείτε και ολοκληρωμένη την παλέτα.Πήρα και την πούδρα της INGLOT η οποία δεν έχει νούμερο!!!Στην συνέχεια αγόρασα ένα ρουζ της MAC το ROSY OUTLOOK πραγματικά λατρεύω τα ρουζ της MAC και αυτό ειδικά είναι τέλειο.Επίσης από την ίδια εταιρία πήρα το gel eyeliner το κλασικό μαύρο!!!Το επόμενο προιόν είναι ένα ακόμα ρουζ  αυτή τη φορά από την εταιρία Too Faced και είναι το COCOA ROSE το συγκεκριμένο το αγόρασα από τα SEPHORA στο Βουκουρέστι τα οποία να τονίσω ότι είναι πιο ακριβά από τα δικά μας.Να μιλήσω όμως για το ρουζ,αρχικά θέλω να πω για την συσκευασία του η οποία δεν μου αρέσει καθόλου...Νομίζω ότι σε πολλές κοπέλες αρέσει πολύ όμως για το δικό μου γούστο αυτό το γυαλιστερό,μαύρο,πλαστικό με τα ροζ γράμματα πάνω είναι κάπως κακόγουστο και μου φαίνεται φτηνιάρικο... Πείτε μου και εσείς την γνώμη σας!!!Όμως σαν χρώμα σαν απόδοση είναι φανταστικό μου αρέσει πάρα πολύ !!!Πάλι από το Βουκουρέστι αγόρασα 2 πραγματάκια από την FLORMAR (η αλήθεια είναι ότι εκεί την είδα πρώτη φορά πριν 3 χρόνια αν θυμάμαι καλά).το πρώτο που πήρα είναι ένα eye primer highlighter  to 02 Sweet coral και ένα JUMBO μολύβι σε καφέ χρώμα!!!Και τέλος ένα lip butter από τα the body shop που προσφέρει μια καλή ενυδάτωση!!!

Σε επόμενη αγορά μου όπως βλέπετε πήρα τις 3 αποχρώσεις που γέμισαν την παλέτα μου  τα νούμερα τα έχω στην επόμενη φωτογραφία που τα έχω βάλει μέσα στην παλέτα.Πήρα και το gel eyeliner από INGLOT το οποίο δεν το έχω δοκιμάσει ακόμα όμως θέλω να πω πως έχει πολύ ποσότητα δηλαδή όσο βλέπετε είναι προιόν,δεν είναι σαν της MAC ή της MAYBELLINE  που σε ξεγελάει η συσκευασία και είναι το νούμερο 77 το κλασικό μαύρο δηλαδή.Aκόμα αγόρασα και ένα lip paint το νούμερο 105.Να σας πω ότι εγώ γενικά δεν είμαι και πολύ του lip gloss  προτιμώ τα κραγιόν αλλά έκανα την αρχή με ένα της LAURA MERCIER και είπα να δοκιμάσω και αυτό και είναι πραγματικά τέλειο.Το χρώμα του ένα διακριτικό ροζ το οποίο δεν ιριδίζει καθόλου αλλά για όσες αγαπάτε τα shimmer έχει και αντίστοιχη  σειρά(εγώ δεν τα αγαπώ καθόλου να πω την αλήθεια) έχει καλή διάρκεια και δεν κολλάει καθόλου (πολύ βασικό!!!).Σίγουρα και το συστήνω και θα πάω να πάρω και άλλες αποχρώσεις!!!



 Η παλέτα της INGLOT γεμάτη αυτή τη φορά και τα χρώματα είναι τα εξής :
       28              20         50             46       
Είναι όλα φανταστικά χρώματα νομίζω!!!



Κραγιόν από την INGLOT  και είναι το νούμερο 421!!!

Άλλη μια παλέτα από την INGLOT αυτή τη φορά με σκιές και τα χρώματα είναι τα εξής: 
393        390       342


5 σχόλια: